Monday, September 15, 2008

// // 2 comments

Новини от филмовото студио на Тош | News from the film studio of Tosh

Кадър от "Подарък", реж. Тодор Арнаудов

В деня на отворените врати в БНТ Пловдив


Кадри от "Зад кулисите на БНТ Пловдив" - репортаж на Тодор Арнаудов

Новини

В събота ходех да снимам за филма "Подарък" на Гребната база, и случайно се запознах с един режисьор. Той дойде при мен да го снимам с приятелите му, и спомена, че е режисьор. :))

На следващия ден се разходих до БНТ Пловдив - беше много приятно, запознах се с готини телевизионери, заснех репортаж, интервюираха ме и влязох в прайм-тайма... :-P










1. Идеи, проекти - безброй. Но май няма голям смисъл да ги публикувам всичките, няма и много смисъл да ги описвам в детайли и да ги публикувам... Ще видим.

2. Камера - все още е фотоапаратът Canon Powershot A540... :)

3. Другари, съоператори, морална подкрепа - много благодаря на maiova, на Монката и на другите ми колеги от ASIC Depot, на приятелите ми и на близките... :)
Хайде, давайте Оскара!!!

3. Актьори - активен засега съм само аз, в много превъплащения.

Търся актьори!


Потенциална актриса:

Запознайте се с Ваня...


Бяхме на ена маса в едно кафене до Факултета по Математика и Информатика в Пловдив веднъж, и много ми хареса артистичността и емоционалността с която говори. Дано да намери време, тя освен обещаваща актриса е отличен математик и засега кара още две висши едновременно... :)

- Хриси

- LordDeSword и LaSombra
- Мариан


Проекти, които са в действие:

- "Подарък" - романтичен експериментален филм. Като дължина може би ще стане около 8-9 мин. Много е трудоемък, но го правя с огромна любов. Вече съм монтирал около 6 минути в работни версии, имам да снимам и да уточня началото на филма и да заснема заключителните сцени. В главната роля - Тош.

- "Къде си!?" - продължение на фоторазказа "Любима". Заснел съм почти всичко отдавна, но още не съм го събрал и мисля да добавя още кадри.


- Проф. Математиков и проф. Интегралов - два нови героя, които измислих ненадейно и по които работя. :) С тях мисля да направя нещо цялостно. Евентуално ако успея да снимам и в Университета.

Проф. Математиков

Проф. Интегралов


- Бригадирът - друг герой, който вече поразработих в разни посоки и продължавам да му давам нови. Основният му стил на обличане е като от "Шофьорът на москвич" и "Любима!". Ходил е на бригада в Англия, но е сложна личност. Често го оприличават на Боби Турбото, защото носи манта и шапка, но не е. Бригадирът няма да е просто някой, който се прави на идиот, а ще се опитам да го изградя многопластово и с история. Или може да са два персонажа, които изглеждат еднакво, но са много различни...






Шофьорът на москвич


Кадър от "Къде си?!"

- "Визата" - екранизация на едноименния ми разказ на абсурда. В главните роли засега са планирани Тош и Иванка Николова. Може би ще играя двойна роля, Бригадирът също ще участва с епизодична роля.

...Или почти в действие...

- "Спри!" - музикален видеоклип за който споменах във Филмови Фантазии 1.0. Мисля да снимам няколко пробни сцени от срещата между Нещастникът и Щастливецът. Канех се да правя и стори-борд, синхронизиран с музиката, защото динамичната сцена с колоездачите я виждам ясно докато слушам "Rising Force".

- "Лиготии в студентски град" - с Манол Хронев заснехме няколко изпълнения... Много навреме бяха натрупани тези възглавници там... :))

Бригадирът си намира пистолет

...

Сигурно съм пропуснал нещо, но се уморих да пиша...


Търся желаещи да бъдат актьори, помощници и всякакви филмови другари...

Не е нужно човек да е завършил НАТФИЗ, за да бъде актьор или режисьор... :)

2 коментара:

Yassen said...

Много забавни персонажи:))) Определено ми оправя настроението Тодор с тях:)Особено БРИГАДИРА е N1! Дерзай Тош! Много творчески успехи ти желая:)))

Todor "Tosh" Arnaudov - Twenkid said...

Благодаря ти! :)